201. den (Út) - Vietnam - ano nebo ne

18. března 2009 v 6:01 | qlarinka |  Čína
Občas jsem ráda, že Anni začíná v 8 a já až v 10 a ne naopak, dělala jsem totiž při vstávání takový kravál, že to rušilo i mě samotnou ;)

Ve škole celkem pohoda. Na slohu jsem seděla s francouzskou spolužačkou Vivi. Celou dobu do mě hučela, že pan učitel je strašně roztomilý... až na ty brýle teda. A že mu sluší nový účes... Na moji odpověď, že sice vypadá dobře (na Číňana teda určitě), ale že je strašně nudný, radši nereagovala... Já jsem teda ale všema 10 pro někoho ošklivějšího a zábavnějšího, nebudu přece chodit s někým jen proto, že dobře vypadá a jinak si nemáme co říct...

O pauze jsem se vrátila na pokoj dojíst bagetku a měla jsem tolik času, že jsem zas jednou byla děsně aktivní a udělala si slohovkový úkol na příští týden. Já se nepoznávám :-D

Odpoledne se ve škole nedělo nic zajímavého. Snad jen že začíná být horko už i na svetry, což se mi vůbec nelíbí, protože to znamená jasnou předzvěst léta a tedy 40 a více stupňů ve stínu. To bude děs!! Zase se budeme roztékat jak zmrzliny a denně vypijeme 10 litrů vody, protože budeme mít pořád žízeň... Jediným pozitivem je ona nepřímá úměrnost mezi teplem a chutí k jídlu, kdy za vedra člověk moc nesní. Na to se mooooc těšíme, protože chceme zhubnout. A nejsme nemocné, jenom jsme holky a pro nás je to prostě normální...

Po škole jsme si udělaly s Mariou a Živile obědo-svačino-večeři (pro každou něco jiného) a sedly jsme si venku, abychom naplánovaly Vietnam. Bohužel se ukázalo, že Živile chce odjet už příští středu, což je trochu brzo. Já bych to radši posunula ještě o měsíc, ale prý pak bude období dešťů a taky bychom nemusely nic vidět. Navíc mám jako Češka problém se získáním víza. Ve většině zemí stačí na letišti vyplnit formulář a za hodinku vám dají vízum. Ve Vietnamu to platí taky, ale bohužel ne pro Čechy. Aspoň teda na českých stránkách vietnamské ambasády psali, že Čechům tyto víza nevydávají ze zásady... asi proto, že je tolik Vietnamců v Čechách a musí se to nějak regulovat.

Mohla bych sice jet do Šanghaje, ale vízum by vyšlo dráž než jinde a musela bych vynechat další den ve škole. Už takhle se to protáhlo ze 4 na 7 a vrátily bychom se a další týden by byly polosemestrální zkoušky.

Navíc je Živile cestovatelský cvok a nejradši by každou noc strávila v autobuse, abychom se probudily na novém místě a večer zase pokračovaly dál. Je to sice hodně lákavé, ale obávám se, že na to fyzicky nemám. Už takhle mám hodně stresu a i to marodění minulý týden bylo nejspíš velkým dílem způsobeno vyčerpáním a únavou.

Výlet do Vietnamu vypadá sice lákavě, ale mám strach, že bych to akorát odnesla, takže to vypadá, že nechám jet holky samotné a vypravím se na prodloužený víkend někam tady v Číně. Budu to mít bez zbytečných stresů a starostí, vyjde mě to levněji a třeba i potkám někoho známého...

Večer mi Anni prozradila, že tady bude v červenci asi o týden déle, takže se mnou bude moct jet na malou přímořskou dovolenou těsně před tím, než se vrátíme domů. Upla jsem se k takovému výletu proto, že se chci s Čínou a s Anni nějak hezky rozloučit. Všichni teď plánují a shánějí letenky domů, tak se nedivte, že už řeším odjezd :-D Jen to chci mít hezky naplánované, aby mě pak nic nepřekvapilo a mohla jsem si užít ten závěr... vždycky se vám totiž nejvíc uchovají ty poslední vzpomínky ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.