38. den (Čt) - Popelka

10. října 2010 v 16:10 | qlarinka |  Taiwan
Budík jsem si nastavila na šestou, abych se naučila na diktát, protože večer jsem na to neměla sílu. Přesto, že jsem spala asi 9 hodin, byla jsem pořád hrozně unavená... Tak já už nevím, jestli je to tím ochlazením (od neděle zůstáváme na 26), nebo podzimem nebo přepracovaností (ale oproti některým již proběhlým rokům, třeba osudnému třeťáku na gymplu, teď fakt nic nedělám)...

Taky jsme se ve škole dozvěděli, že poslední (myslím) pátek v říjnu se my, co máme stípko, musíme vypravit na nějakou jinou univerzitu tady kousek, kde nás čeká odpoledne plné tradiční zábavy... Teda moc nevíme, co se tam bude dít, ale jímá mě hrůza už jen z toho, že je to povinné...

Taky jsem se příhlásila na školní výlet, který bude 30. října, jede se někam do muzea a máme si s sebou sbalit oběd nebo si na něj vzít peníze :-D Ten samý víkend jsem mohla jet i do Hualienu na kajak a noční chytání krevet, nebo něčeho takového... Ale 1) mi to přijde předražené, 2) bych žádné zvíře nechytala a 3) my to nedoporučovaly holky, že to bývá typické asijské davové cestování, kdy se neustále čeká na některý z 5 autobusů atp.

Na oběd jsme šly s Luckou do podzemí klučičích kolejí, které jsou na kopci ještě výš, než naše škola. Kluci nám doporučovali, že tam mají výborné ovocné koktejly, s čímž musím souhlasit :) A oběd v korejské restauraci byl taky fajn, takže super :)

Doma jsem potom nevydržela prach, který byl po celém bytě, a jala se do úklidu. Nemají tu ani pořádný smeták, ale aspoň jsem to u mě v pokoji, v předsíni, jídelně a obýváku přejela tím jejich rejžákem. Pochybuju, že si toho vůbec všimnou, až přijdou domů, ale už se to fakt nedalo... Lucka mě varovala, že si zvyknou, že uklízím a sami pak neudělají nic :-D Ale já si stejně myslím, že už zvyklí jsou nic doma nedělat, tak to stejně zbývá na mě :-D

Odpoledne jsem musela napsat sloh o tom filmu, na který jsme se koukali, dala jsem si záležet, protože to stejné téma bude příští týden u polosemestrální ústní zkoušky, tak to mám hodně srdceryvné, aby to každého dojmulo a nevšimnul si, že dělám chyby :) Snad to vyjde :) Na diktátek jsem se naučila pro změnu skoro včas, takže jsem mohla jít spát s vědomím, že nebudu muset vstávat v 6, jupíííí :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.