Prosinec 2010

Paso Doble

22. prosince 2010 v 11:47 | qlarinka |  Taiwan
Jednoduše - nestíhám. Vánoce, škola, vystoupení, zkoušky, písemky, spánek.... Aspoň jsem dneska nahrála spoustu nových fotek (Thajsko pořád chybí ale) a tady máte malou omluvenku, video z našeho včerejšího vystoupení :)

6. den (Pá, 3.12.2010) - Jééé, na mě stoupla ryba!

16. prosince 2010 v 9:07 | qlarinka |  Thajsko 2010
Dnešní den byl ve znamení všeobecné pohodičky. Ráno jsme s holkama vyrazily na snídani a na pláž, kam za námi měla dojít naše línější společnost, teda kluci :) Došly jsme na tu "tajnou", kam nás vzal včera Slovák. Zas tam nebylo ani živáčka, ale docela foukalo, tak jsme se rozhodli vrátit se raději na Long Beach. Cestou nás přišly vyprovodit divoké opice, které bydlí v pralese na kopci mezi plážemi. Já šla radši rychle dál, protože od návštěvy čínského "Opičího ostrova" se jich bojím, Luc si je ale statečně fotila, takže jen co dám dohromady fotky, tak se budete moct podívat na makaky :)

5. den (Čt, 2.12.2010) - Postelové hrátky s nohou

16. prosince 2010 v 8:45 | qlarinka |  Thajsko 2010
Ráno jsme se vzbudily zas o hodně dřív než kluci, tak jsme vyrazily na pláž bez nich. Navíc se stejně chystali na výlet na kanoích, který nás nelákal, protože bychom se na vratkých loďkách na moři bály, takže nám to ani nevadilo a vyrazily jsme na vlastní pěst :)

4. den (St, 1.12.2010) - Z Krabi na Phi Phi, v noci v moři

16. prosince 2010 v 8:06 | qlarinka |  Thajsko 2010
Autobus nás vysadil přímo u takového obchůdku, který byl asi cestovkou. Mají to fakt suprově vymyšlené, v podstatě vám ani nedají šanci jít někam na blind, protože nás hned odchytili a nebylo úniku...

3. den (Út, 30.11.2010) - Královský palác, čínská čtvrť a noční cesta do Krabi

14. prosince 2010 v 8:21 | qlarinka |  Thajsko 2010
Ráno jsme si sbalili věci, nechali je na recepci a vyrazili do paláce, kam jsme původně chtěli jet už včera. Původně jsme dnes měli jet do Ayuthayi, což jsou rozvaliny bývalého hlavního města asi 40km na sever od Bangkoku, ale když včera nevyšel ten současný palác, rozhodli jsme se jít radši tam.

2. den (Po, 29.11.2010) - Podvedeni tuk tukářem

14. prosince 2010 v 7:51 | qlarinka |  Thajsko 2010
Ráno jsme se s holkama vzbudily brzo, ale bylo nám jasné, že tak jako tak budeme čekat na kluky, kteří vyrazili na taiwanskou ambasádu, kde si Michal musel vyřídit vízum, aby se s námi mohl vrátit do školy, z Prahy si totiž přivezl jen jednovstupové, se kterým by ho zpátky nepustili.

1. den (Ne, 28.11.2010) - Z Taipeie do Bangkoku

10. prosince 2010 v 10:40 | qlarinka |  Thajsko 2010
Dopoledne jsem měla plné ruce práce. Musela jsem zkontrolovat, jestli jsem nezapomněla něco zabalit (např. pas), douklidit a všechno vyčistit, aby se mi nenastěhovali kamarádi švábíci a zbytek času jsem strávila nad politologií, kterou sice stále ještě nemám úplně hotovou, ale snad to brzo doklepu.

89. - 99. den

10. prosince 2010 v 9:54 | qlarinka |  Taiwan
Dny, které jsem strávila mimo Taiwan do taiwanského deníčku nepatří, proto můj cestovatelský deníček z Thajska najdete ve speciální rubrice Thajsko 2010 :)