121. den (Čt) - Stížnost

29. ledna 2011 v 3:56 | qlarinka |  Taiwan
Po soustavě depresí, zklamání, naštvání a zase depresí jsem se rozhodla pro rázný krok a po hodině šla za učitelem, abych mu řekla, že mě jeho přístup a hodiny nebaví.


Hlavní tři body byly - 1) Už měsíc jsem neviděla jedinou opravenou písemku nebo úkol, za týden máme polosemestrálky (tenhle semestru má jen 10 týdnů) a jak se to mám asi učit? A hlavně mě to nemotivuje cokoli dělat, když nemám zpětnou vazbu. 2) Když děláme 3 vyučovací hodiny v kuse to samé, tak je to neskutečná nuda. Vždyť přece nemusíme jeden den strávit 135 minut výkladem nových slovíček a další den 135 minut dělat cvičení, stačilo by to rozdělit a promíchat a bude aspoň o něco lepší. 3) Nevidím smysl v tom, aby nám nový článek předčítal učitel, obzvlášť, když máme nahrávky, a nebo, když už to předčítá, tak by nám měl dát příležitost to číst třeba druhý den, a ne jen opakujte po mě všichni společně....

Pan učitel koukal trochu rozpačitě, nicméně slíbil, že se nad tím aspoň zamyslí, já jsem tenhle semestr vysoce nespokojená s jeho přístupem a začíná se to projevovat i na mojí docházce (chodím pozdě apod.), tak doufám, že to urychleně změní, jestli ty úkoly v pondělí nedonese, nebo aspoň jejich část, tak si jdu do kanceláře stěžovat, protože to se fakt nedá...

4. bod, a sice že učitel nejradši poslouchá sám sebe a obzvlášť rád vykládá velmi stupidní vtipy, jsem si radši nechala pro sebe, protože to už by asi nezkousl... no, snad se to zlepší, protože moje hodiny jsou fakt teď tak neskutečná nuda... :( Ještě, že mám ty čínštiny okolo a pořádně mluvím. 

Jo, ještě k tomu společnému čtení - já nevím, jestli to patří k didaktickým metodám, ale je to něco, co mně přijde úplně na pytel. Obzvlášť u čínštiny, která má tóny a když to řeknete v jiné "melodii", tak to prostě znamená něco jiného. Tuhle metodu já jsem Adam, vy všichni dohromady jste Eva a pojďme číst rozhovor, jsem nesnášela už v Olomouci, mám pocit, že se při tom člověk nic nenaučí. Navíc když je někdo debil, a řve na celou třídu v jiném rytmu, takže pak vlastně každý čte sám, jen ve stejnou dobu, je to fakt příšerný zmatek... Neříkám, že se to nemá nikdy do hodin zapojovat, ale myslím, že metoda toho, aby každý přečetl jednu větu nebo odstaveček nebo postupně se prostě nějak prostřídali, přičemž učitel zvládne opravovat výslovnost apod., je mnohem lepší. 

No, ale konec rozčilování. Na oběd jsem šla s Joy (čti Džój), což je Taiwanka, absolventka zdejší anglistiky, která bude v příštím semestru učit u nás v Olomouci - tedy i mě :-D Jede tam přes AIESEC a tak všelijak jsme si o tom povykládaly a pozvala mě k nim na prázdniny na pár dní, tak snad to vyjde :)

Večer jsem šla ještě fandit Magdě na její vystoupení s Flamencem. Bohužel ani ona sama nevěděla, že to bude venku, takže jsme docela mrzli, ale měli to pěkné :) Nicméně, společňák je společňák :-) 
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama