9. den (Po, 6.12.2010) - Phuket Town, thajské Bibione a přejezd do Bangkoku

1. ledna 2011 v 5:05 | qlarinka |  Thajsko 2010
Ráno jsem se vzbudila výrazně dřív, než všichni ostatní... asi kolem šesté... chvíli jsem se válela a pak mi došlo, že o den dřív v ČR chodil Mikuláš a na kolejích jsme s holkama převzali slovenskou tradici a dáváme si kokina tajně přes noc do bot, tak musím využít toho, že jsem vzhůru a udělat ostatním Mikuláše :)

O pár hodin později se všichni divili, kde se jim na věcech vzali sušenky, ale nakonec jsem jim tajemství prozradila, protože začali špekulovat nad nočními návštěvníky apod.

Mým velkým snem bylo projet se v Thajsku na slonovi a Phuket byl jedním z míst, kde se to dalo uskutečnit, tak jsem tam moc chtěla a jiný plán nebyl, tak jsme sedli do taxíku, který nás za nehorázný peníz dovezl za pár rohů k chrámu a pak začal vydírat další prachy za další vození, tak jsme ho vypoklonkovali a šli si prohlédnout chrám s tím, že pak to nějak dopadne...

Origami nebyla celý den ve své kůži a my byli totálně namydlení, protože jsme se nedokázali na ničem dohodnout. Všechny ostatní dny totiž vždycky přišla s komplexním plánem, proti kterému nikdo neprotestoval, tak jsme nebyli zvyklí se dohadovat o tom, co a jak :-D Ale taky zkušenost...

V chrámu to bylo pěkné, až na to, že jsem tam uklouzla a odřela si další prst, takže počet mých náplastí na nohách stoupnul na 8 :-D Pak jsem si ještě málem vyvrkla kotník, ale naštěstí jen málem.... Origami pak prohlásila, že už se mnou nikam nikdy nepojede, protože mi pořád něco je :-D

Sešli jsme z kopce, že si necháme poradit, kam na slony, ale báli jsme se, že bychom to do odjezdu autobusu nemuseli stihnout, tak jsme radši vyrazili pěšky na hostel, tam vzali plavky a jeli daleko předaleko na pláž. Tam jsme byli totálně zklamaní, protože po nádherných liduprázdných plážích, které jsme viděli na Phi Phi a všude jinde, jsme se najednou dostali do italského Bibione - hlava na hlavě a lidi oškliví - tlustí pupkáči v miniplavečkách, žádní mladá... s holkama jsme si tam navíc přišli jak zboží na trhu, protože na nás pořád někdo blbě civěl... Fakt strašné místo, nedoporučuju...

Kromě několika transsexuálů - prostitutů jsme viděli staršího bělocha, jak na ulici osahává svou thajskou společnici, sex shopy vedle obchodů se zmrzlinou nebyly výjimkou a všechno završila rvačka bílých manželů, kteří se kopali a strkali kousek od pláže a řvali na sebe, až to pěkné nebylo. Šla jsem to říct nedalekému policajtovi a ten se začal smát, ať si toho nevšímám, že je to normální... no potěš koště... když nám přijel autobus zpátky do města, tak se k nim přidala ještě jedna Thajka a mlátila paní kabelkou... fakt zajímavá podívaná... možná mají jen italskou domácnost a čekalo je romantické usmiřování, ale mazec...

V Phuket Town (Phuket město) začalo pršet, takže jsme trošku zmokli, rychlejší trojice zpátky k hotelu utíkala a stihla se prosmeknout do patra, kde se zadarmo osprchovala. My s Luc jsme s různých důvodů závodnické tempo nestíhali, takže nás potom na recepci vymákli a mohli jsme jen ma malý recepční záchod... ale aspoň něco...

Na autobus jsme přišli tak akorát včas, seděla jsem s Michalem nakonec, kvůli tomu, že v autobuse svítila jen polovina světel, tak mě pak v noci ještě stěhovali, protože Luc a Kamil koukali na noťasu na film... (a díky tomu jsem tam zapomněla nové skřipečky :( Jinak byl autobus masakrální - všude tam běhali malí švábící, a fakt jich bylo hodně, brrrrr, ještě, že jsem byla tak unavená, že mi to moc nedocházelo...

Závěrem? Phuket nedoporučuju, jeďte raději jinam!!!

Po - phuket, hnusna plaz, slony nevidime, spechani na nocni bus

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.