Březen 2011

153. den (Po, 31.1.2011) - Výlet po horách v Pingxi a lampióny

13. března 2011 v 10:22 | qlarinka
Čas se nachýlil a spousta se toho událo. Nejdřív jsme se rozloučili s Verčou, která doletěla domů, přebalila věci, dvakrát se vyspala a vyrazila na Erasmus do Francie, to je tak, když někdo studuje 2 školy najednou a z každé chce na chvíli odjet :-D Tak snad si to tam taky užije :) Včera nám odletěl Mára, naštěstí stihl pár dní před odjezdem propadnou sushi, které do té doby nejedl a i když ze všech Čechů, co jsme tady (byli), se právě on nejvíce smiřoval s asijskou mentalitou a kulturní šok ho dostihoval ještě den před odletem domů, hned jak dorazil do Čech, tak už nám psal, že by zašel na kim-či (pálivé korejské zelí) nebo na tohle a na támhleto... a ono to doma není.

Krtku, drž se!!! (aneb Japonsko se otřásá)

12. března 2011 v 11:22 | qlarinka
Nedá mi, abych nenapsala aspoň pár řádek k tématu, které se mě týká o něco víc, než ostatních.... a sice o zemětřesení v Japonsku...

151. den (So, 29.1.2011) - Palácové muzeum, pokus o Flora Expo a chrám Longshan

12. března 2011 v 10:55 | qlarinka |  Taiwan
S Luckou jsme se ještě nestihly podívat do Palácového muzea, které vystavuje věci ze Zakázaného města v Pekingu. Když Čankajšek utíkal z Číny, tak s sebou vzal spoustu čínského státního pokladu (což je možná dobře, protože to aspoň nikdo nerozkradl a nezničil za Kulturní revoluce, které padli za oběť nejen lidé, ale i vše tradiční), který je teď vystaven v Taipei.

144. den (So, 22.1.2011) - Yingge aneb výlet za keramikou

12. března 2011 v 9:34 | qlarinka |  Taiwan
Dlouho jsem se rozmýšlela, jestli se přidám k výletu do Yingge, tradičního keramického městečka kousek od Taipeie. Nakonec jsem svolila a rozhodně jsem nelitovala, protože výlet byl super (a nákupy taky :-D).

131. den (Ne, 9.1.2011) - Roadtrip

12. března 2011 v 9:10 | qlarinka |  Taiwan

Po dlouhém dohadování jsme se v neděli rozhodli navštívit termální prameny, pak se ještě někde trošku projít a zakončit to moto-projížďkou se zastávkami v nejkrásnějších oblastech, večer jsme se totiž potřebovali vrátit do Taipei a cesta vlakem trvala několik hodin.