131. den (Ne, 9.1.2011) - Roadtrip

12. března 2011 v 9:10 | qlarinka |  Taiwan

Po dlouhém dohadování jsme se v neděli rozhodli navštívit termální prameny, pak se ještě někde trošku projít a zakončit to moto-projížďkou se zastávkami v nejkrásnějších oblastech, večer jsme se totiž potřebovali vrátit do Taipei a cesta vlakem trvala několik hodin.

Plány se hodně rychle změnili, protože k termálům se nedalo dostat. Loni tam prý už byl zákaz, ale brána se dala přelézt, mě cedule hlásající padání kamenů a několik mrtvých každý rok, k odrazení docela stačila, ale zbytek se musel přesvědčit na vlastní nohy, že tim tunelem prostě neprojde, když je tam brána přes celý vchod.

Pokračovali jsme k nějakému dalšímu treku a našli jsme fakt krásný, protože se tam toho dalo spoustu fotit a s Míšou nás to tak zdrželo, že si ostatní mysleli, že jsme se ztratili nebo se nám něco stalo :)

Pak jsme zas kousek popojeli, sem tam zastavili a něco vyfotili a výlet se blížil ke konci. Dojeli jsme ještě ke krásným chrámům, ale v průvodci psali, že je to na víc jak 2 hodiny. Já jsem se ale nedala a přesvědčila jsem zbytek, že to dáme do hodiny... a dali jsme a fotky jsou taky krásné, akorát jsme vyšli jako na procházku a měli s sebou jen foťáky, ani vodu ne, takže to byl mazec :) Ale stálo to za to.

Čas o víkendu plyne rychleji, než když má člověk školní nebo pracovní povinnosti, a tak byl najednou čas vyrazit zpátky do Hualienu na vlak. Míšu a Máru jsme tam zanechali, protože se rozhodli prodloužit si výlet ještě o pár dní projížďkou po východním pobřeží, náš zbytek vyrazil na nádraží. Měli jsme vyčíhnutý vlak, ale už v něm nebyly místa, tak jsme museli přes hodinu čekat na další, ale aspoň jsme se najedli a tak. Cesta uběhla v pohodě a za pár hodin už jsme ulehali do svých taipeiských postýlek a vstřebávali zážitky z krásné přírody, která tak kontrastovala s přelidněným městem.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.